Thursday 3 January 2013

PAKEJ SET BERSALIN SHAKLEE


Set Bersalin Shaklee terdiri daripada:

1) Vitamin B Complex + Asid Folik 
2) Vitalea / Multivitamin + Zat Besi 
3) Kalsium Ostematrix 
4) Zink 

Pakej ini terdiri daripada Trial Set untuk 40 hari dan Full Pack tahan sehingga 4 bulan.

Apa kepentingan mengambil vitamin-vitamin ini?
1) Vitamin B Complex Dengan Asid Folik

B Complex bertindak sebagai penenang dan mengelakkan stress atau meroyan di kalangan ibu berpantang. Ia juga berupaya meningkatkan pembentukkan sel darah merah dan sangat penting untuk menukarkan makanan yang kita ambil menjadi tenaga. Justeru, ibu-ibu akan merasa lebih bertenaga dan kurang letih. Vitamin ini juga memelihara kulit dari dalam dan penting untuk kecantikkan, sesuai dengan namanya B for Beauty.

2) Vitalea / Multivitamin Dengan Zat Besi

Sangat penting diambil oleh ibu berpantang kerana Vitalea membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh, tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakkan makanan perlu dielakkan semasa berpantang. Zat besi pula sangat diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan sel darah merah, bagi menggantikan kehilangan darah semasa proses kelahiran. Ibu-ibu yang kekurangan vitamin ini, akan kelihatan pucat, letih dan tidak bermaya.

3) Kalsium Ostematrix

Bagi ibu-ibu selepas bersalin satu kenikmatan yang amat sangat sekiranya sakit belakang, kelenguhan akibat kesan epidural serta masalah sembelit dapat dikurangkan. Alhamdulillah kalsium ostematrix sangat membantu menangani masalah ini bukan itu sahaja ia juga turut bertindak sebagai milk booster tambahan semasa dalam tempoh berpantang!!

4) Zink

Sangat penting untuk membaik pulih luka jahitan dan luka dalaman. Makanan yang kaya dengan zink ialah ikan haruan. Agak sukar untuk memasak ikan haruan setiap hari, ditambah pula dengan harganya yang agak mahal. Justeru, pengambilan zink setiap hari adalah pilihan yang tepat bagi ibu berpantang. Zink juga membantu mengatasi masalah 'kedinginan' selepas bersalin, dan pengambilan zink oleh ibu menyusu akan menjamin bayi membesar dengan optimum.

Plus...

5)Energizing Soy Protein (ESP)
Sebagai tambahan untuk ibu-ibu berkerjaya yang menyusukan anak secara eksklusif, anda juga boleh mengambil ESP. ESP merupakan protein soya berkualiti tinggi yang bukan sahaja MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU, namun bermanafaat juga untuk mencantikkan kulit menjadi lebih gebu dan halus, menganjalkan kembali payudara yang kendur dan mengatasi masalah kulit seperti eczema, jeragat, jerawat dan parut campak.

Set Bersalin SHAKLEE sesuai bagi ibu-ibu yang bersalin secara normal, cesarean, pramatang dan  jaundice serta sangat dicadangkan kepada ibu-ibu yang ingin menyusukan bayi!!!

JIKA ANDA BERMINAT DAN INGIN MENGETAHUI LEBIH LANJUT TENTANG PRODUK INI :

Add Facebook : Shaeera Yaakob
Sms/ WhatsApp:013-5105788

No comments:

Post a Comment